Memang nan paliang bijak tantu manunggu sajo tgl 22 tu, tapi tampak no ndak
ado kesabaran. Nan carito ambuih2 taruih batebarkan, padahal sederhana sajo
nyo: sabar menunggu hasil dari KPU.

Kok ka di sigi bana lembaga2 Quick Count kiniko, salah satu no alah tabukak
pulo sia nan mandanai :
http://nasional.kompas.com/read/2014/07/12/13581501/IRC.Akui.Dapat.Dana.untuk.Quick.Count.dari.3.Televisi.MNC.Group.
Silakan dicermati.

Dicaliak2 berita nan update, alun ado tampak no capres 1 ko kamanang lai,
ciek2 kawan koalisi capres1 ala baransua maagiah sinyal manapi, dek karano
malawan arus, hehehe:
1. PKS Hentikan Publikasi "Real Count" Prabowo-Hatta

http://nasional.kompas.com/read/2014/07/13/14294891/PKS.Hentikan.Publikasi.Real.Count.Prabowo-Hatta?utm_source=WP&utm_medium=box&utm_campaign=Khlwp

2. Pendiri PAN: Saya Yakin Dalam Hati Kecil Prabowo-Hatta Sudah Tahu Kalah
http://nasional.kompas.com/read/2014/07/13/17220901/Pendiri.PAN.Saya.Yakin.Dalam.Hati.Kecil.Prabowo-Hatta.Sudah.Tahu.Kalah

3. Agung: Golkar Tak Tutup Kans Bantu Jokowi Selama Niatnya Membangun Bangsa
http://news.detik.com/pemilu2014/read/2014/07/13/212943/2635790/1562/agung-golkar-tak-tutup-kans-bantu-jokowi-selama-niatnya-membangun-bangsa?9911012

wassalam,
JG,37th,Jkt

JG