salam pada Pak Ephi Lintau sarato kepengurusan Gebu Minang Jatim

Kami dari Persatuan Ikatan Kebajikan Masyarakat Minangkabau Kuala Lumpur
Malaysia (PIKMM)mengucapkan selamat pemilihan kepengurusan Gebu Minang Jatim

Tahniah atas tepilih nya ketua baru Gebu Minang Jatim DR IR H Sumarzen
Marzuki MMT dan Ketua Yayasan Gebu Minang Jatim H Amrizal Zain Dt Rangkayo
Mulia dan ucapan terima kasih juga pada bapak Firdaus HB yang berjaya
menbawa Gebu minang kemercu kejayaan

Mudah2an Gebu Minang Jatim akan terus maju dalam meliarisasikan inpian
Perantau Minang yang berada di Jatim ini

Syabas kami ucapkan pada  Wagub Sumbar Bapak Muslim Kasim dan Ketum Gebu
Minang Pusat Bapak Yamin serta jajaran kepungurusan Gebu Minang dan juga ke
seluruh tokoh2 Masyarakat Minangkabau yang berada di Jatim serta se
Nusantara Amin YRA

Pihak Kami PIKMM juga pada tgl 24-8-2014 mengadakan Mesyuarat Agung
(MUBES)kali 14 dan pihak kami tidak ada pada tahun ini pemilihan Yang
DiPertua (KETUM) tahun depan baru pemilihan PIKMM 2 tahun sekali Pemilihan
kepengurusan

Pada Mesyuarat (Musyawarah) itu kami telah melancarkan Majalah PIKMM yaitu
namanya  Majalah GADANG

Salam 1 Malaysia 1 Nusantara 1 Minangkabau sukses kami dari keluarga besar
PIKMM Malaysia mengucapkan Selamat Idilfitri kesemua Gebu Minang dan Sanak
sa Agamo sa akidah nan kami sayangi dan kami cintoi

Dengan akhir kata terimalah salam kami
Assala mualaikum warrah matullah

Haswin Darwis
Pendiri dan Humas
Bp Yang DiPertua
Pertubuhan(Persatuan) Ikatan Kebajikan Masyarakat Minangkabau
Kuala Lumpur Malaysia