iduang bakadiak pinggang...

Dari: benni_inayatullah <[EMAIL PROTECTED]>"tapi memang banyak
pulo pengecualiannyo Da...banyak pulo nan
pendidikannyo S2 atau S3 di jakarta ko nan ndak bana mamakai baso
minang ka anak cucu lai mungkin dek karano lah maanggap anak ,
kamanakan jo cucu cako urang Indonesia".

--- In [EMAIL PROTECTED], Lies Suryadi <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Dinda Benny,
> Tarimo kasih ateh komentar Dinda. Apokoh lah ado penelitian yg
cukup serius mengenai bahaso Minang dan budaya merantau urang awak
ko, Dinda?

> salam,
> Suryadi

ungkapan: 'Bahaso manunjuak'an bangso'

> [...]
> ba om, mamanggia etek lah batante. babeda jo paruik Ibu ambo nan
rato
> alhamdulillah lai diateh itu tingkek pendidikannyo nan mamak tetap
> mamak baitu pulo etek tetap etek.
>
> tapi memang banyak pulo pengecualiannyo Da...banyak pulo nan
> pendidikannyo S2 atau S3 di jakarta ko nan ndak bana mamakai baso
> minang ka anak cucu lai mungkin dek karano lah maanggap anak ,
> kamanakan jo cucu cako urang Indonesia.
>
> tapi dari penelitian terakhir Baso Minang ko lindak tamasuak baso
> daerah nan alah/mandakeki punah doh...Senang pula hati saya

http://groups.google.com/group/RantauNet/web/peraturan-rantaunet.
- Tuliskan Nama, Umur & Lokasi anda pada setiap posting.
- Hapus footer & bagian yg tidak perlu, jika melakukan reply.
- Email attachment, DILARANG! Tawarkan kepada yg berminat & kirim melalui jalur
pribadi.
- Posting email besar dari >200KB akan dibanned, sampai yg bersangkutan minta
maaf & menyampaikan komitmen mengikuti peraturan yang berlaku.