ass wr wb,,Pak DC,Pak Hasma,sarato Ajo Duta
ambo patiak tulisan nan tarakhir dari ajo duta,,(Cinta ka nagari jo
kaluarga bialah ambo kakok dari rantau sajo ,sakali pulang kalau taragak)
ambo satuju kato ajo duta tu barati kito indak malupokan kampung ranah nan
tacinto iko,ajo duta jauah di sabaliak bumi diawak siang di liau
malam,,,,ambo pun nan dakek ko pun banyak pulo bafikia,,,tapi ambo lai
salalu pulang ka Ranah minang paling kurang pun 2x satahun,,,,,,baa bana
sajauah tabang bangau baliak kakubangan juo,,,

yo apo pulo kini ,macam ambo anak2 pun lah lahia disiko lah warganegara
tampek bumi ambo bapijak ko,,,cuma lai anak 2 di bawo pulang karano
hubungan inyo ado dunsanak nyo di ranah,,supayo hubungan inyo indak
taputuih badunsanak walau di pisahkan balain negara,,,,nan dunsanak indak
kaputih do,,,,tu adolah tanguang jawab kito untuak generasi akan datang

wasalam
HD St Barbanso
Kuala Lumpur