Onde mandeeh. *Sanak Ajo Buyuang Datuak Rajo Jambi sarato sanak Palanta
NAH.*

*Apokah rencana kota kembar iko alah diperkuat akidah anak nagari dari
serangan budaya Syiah?. Ambo sendiri dengan kebodohan sarat mancaliak
sekilas untuk anak kemenakan di Balai Kuraitaji io alun siap menghadapi
serangan budaya Syiah yang pasti akftif sekali.*

*Baa looo laguee iko Ajo Buyuang NAH. Apo nan bisa wak lakukan membantu
pemerintah kota memperkuat keimanan anak kemenakan nan badarai di kota
Piaman maupun Piaman Laweh.*

*Salam, Bagindo Darwin Chalidi, 65++ asli asa Balai Kuraitaji Piaman
Selatan. sadang duduak di Tangerang Selatan.*