Aww. Sudaraku MD dan Palanta n.a.h.aaa) Menarik ungkapan perasaan hati MD tsb.
trutamo takaiek jo pemikiran Goal/Visi/Missi Provinsi Minangkabau nan ka dituju
dalam konteks NKRI itu jaleih sarato takaiek jo konteks Otonomi daerah
demikianlah andaknyo. Namun, koridor2 nan harus dilalui dan teknis pencapaian
tabantueknya Provinsi Minangkabau tsb. iyolah samo2 dan basamo2 wak
mampajuangkannyo.bbb) Pabilo dulu memang alah ado daftar namo2 pandukuang,
eloklah wak masukkan sekalian dalam daftar nan ado kiniko dan jaan pulo lupa
ditanyokan balik ka liau2 itu apokah masih berkenan namo dimasukkan dalam
kerangka penggantian namo Provinsi SB manjaadi Provinsi Minangkaau ;bbb) Kalau
bulieh ambo ulang balik bahwasanyo nan kito makasuik adolah terebentuk dan
baganti namonyo wilayah Provinsi SB manjadi Provinsi (Istimewa) Minangkabau
sebagai suatu perwujudan keinginan rahayat banyak dikawasan Provinsi SB menjadi
suatu Provinsi Minangkabau yang mempunyai ciri dan bentuk yang unique dengan
landasan philosophy ABS SBK sarato adonyo suatu sistem kekerabatan
"Matrilineal" dengan kekuasaan ado ditangan Rakyat Nagori dibawah kepemimpinan
Tungku Tigo Sajarangan sarato perangkat2 adat lainnyo.cc) Sebagai usulan
pemikiran tambahan bahwa dari sekian banyak yang ingin mendukuang terbentuknya
Provinsi Minangkabau tersebut iyolah elok wak bagi2 karajo jo tugas dalam
bantuk Pokja Hukum dan Legal aspect, Kesekretariatan, Pokja Administrasi
Pemerintahan, Pokja Ekonomi Kerakyatan nagori, Pokja Adat dan Kearifan Lokal,
Pokja dan pokja lainnyo nan dapeik ditambuhkan dek Dunsanak lainno di Palanta
nanko.Sakian sajo untuk tahap kiniko dan terima kasih sarato maaf ambo pabilo
ado nan kurang tapeik.wass.,Haasma (Lk/70/Depok)

     Pada Sabtu, 29 November 2014 0:23, Sjamsir Sjarif