Heheheā€¦ "don't be humble, you're not that great" itu kan diskusi di biliak
subalah, dinda 'ibukota manusia',
beko paniang pulo dunsanak lain nan indak tahu konteksnyo, manga
"tedjoisme" alah mawabah pulo di siko. :-)
Apolai itu ucapan Golda Meir bana. Tambah panjang carito beko kalau alah
manyangkuik anak katurunan bani Israil
nan salalu mampasulik iduik meski mukjizat demi mukjizat alah mereka
saksikan di depan mato.

Dek karano itu Nabi bapasan (dalam hadits dari Aisyah r.a. nan alah ambo
kutip di thread ciek lain) bagi umat Islam selalu pilihlah yang termudah.

Wassalam,

ANB