Ma Buyuang,     Si Buyuang nan gadang di rantau indak surang sajo doh. Banyak
si Buyuang nan lain2 nan indak lai pandai babaso Minang, walau di rumah di
rantau bana, ibu dan ayahnyo masih babaso Minang. Tapi tibo di anak labiah suko
baso Batawi atau dialek Jakarte. Baitu juo jo si buyuang si buyuang dan si
upiak si upiak nan laia  di rantau lain2 dima sajo di dunia ko. Itu lah hukum
alam.        Namun, ado juo namunnyo.  Si Bujang dan si gadih nan lahia di
rantau pandai baso Minang. Jan kan baso Minang nan bahaso  rang gaeknyo, bahaso
Inggirih nyo palajari, dan bahaso lokal tampeknyo lahia dan tingga nyo kuasoi
pulo.    Dima latak bedanyo? Nan si bujang jo si gadih tu sadar nan anyo urang
Minang. Jadi hino dinyo kalau inyo indak tau jo baso Minang. Nyo barangkek
dengan niat nan positif, dan nyo usahokan dengan sakuaaik tanago. Dan nyo bisa.
Bahkan baso lain pun nyo kuasoi.    Jadi bedanyo dari sikap dan niat nan
positif tadi.  A co lah Yuang. Tumbuahkan sifat dan sikap nan positif terhadap
bahaso dan budaya Minang tu. Insya Allah si Buyuang nan kini kan barubah dengan
si Buyuang nan ka datang.     Sakadar ciloteh, dari MN

     On Thursday, November 12, 2015 4:21 PM, Muljadi Ali Basjah