Waalaikum salam Reza

Jiko masih dikatokan kelakuan manyiksa diri tu (Tathbir) hanyo foto-foto
rekayasa, ndak dapek di ambo lai do. Alah jaleh ikan ko jantan batinonyo
mah Reza, jan dibantah juo lai.

Benar seorang muslim akan masuak sarugo dek karano redho dari Allah swt.
Melalui apo Allah swt redho ? Melalui Islam. Islam yg ma ? Islam yg bana
tauhidnyo yg diturunkan Allah swt kepada RasulNya Muhammad SAW. Lalu firqah
mana yg mengikuti Islam yg benar tauhidnyo iko ? Silahkan dipelajari,
banyak sumbernyo.

Wassalam
Ronald