sata ambo saketek
 Kalau  ambomancaliek  sah sah sajo  mamangun hotel berbintang  di
padang atau bukittinggi,  Kalau awak sarius  dalam  mengelola pariwisata
 ,  daerah harus siap  dengan segalo fasilitasnyo,  termasuk hotel.
Kini banyka acara mice dari perusahaan , instansi pemerintah  dan
organisasi  mamilih batam,  jakarta, jogja  dan bali. sebab itu tampek
yang baru bisa manampung  labih dari 1500  orang  dan punyo meeting room
gadang. kok di sumbar , kalau ado mice  pasti pesertanyo baserak  jadi 3
atau 4 hotel.
jibo ajo awak jaliek  hotel yang banyak kamar  di sumbar, alun ado nan
 200 kamar ,   hanyo pusako  dan  novotel  baru 260 kamar   di padang
saroman itu juo,
ambo sajo hotel ketek kini akan manambah kamar terus  karna  setiap
liburan, meeting  selalu kurang kamar
jadi sebagai urang  yang karajo di perhotelan  welcame  buek hotel
yang bisa mambuek sumbar  di caliek urang untuk acara acara  khusus
.tapi harus di kelola  swasta ,  pasti propesional  dan akan  mancari
keuntungan dengan service nan rancak
wasalam

syafril 38

Mantari Sutan wrote:

> Membangun Hotel bukanlah prioritas utama sumbar saat ini.  Uang 150 M
> (kalau memang ada juga duitnya..) lebih baik diinvestasikan ke bentuk
> lain, di bidang pemanfaatan sumberdaya primer.
>
> Baa mangko baitu? Caliaklah kini bara tingkat hunian hotel berbintang
> di Sumbar?  Kecek kawan ambo seorang auditor nan acok manginap di
> hotel babintang di Padang jo Bukiktinggi.  Kabatulan inyo memang suko
> mancikaraui urang, batanyo kama-kama soal tingkek hunian jo bonus
> karyawannyo.  jawabannyo ampia samo sadoalahe, langang urang nan lalok
> di siko.  Limo puluah persen se lah syukur tu mah.

> [...]

http://groups.google.com/group/RantauNet/web/peraturan-rantaunet.
- Tulis Nama, Umur & Lokasi anda pada setiap posting.
- Hapus footer & bagian tidak perlu, jika melakukan reply.
- Email attachment, DILARANG! Tawarkan kepada yg berminat & kirim melalui jalur
pribadi.
- Posting email besar dari >200KB akan dibanned, sampai yg bersangkutan minta
maaf & menyampaikan komitmen mengikuti peraturan yang berlaku.