From: "boes" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <RantauNet@googlegroups.com>
Sent: Tuesday, April 29, 2008 8:16 AM
Subject: [EMAIL PROTECTED] Re: [Bulk] [EMAIL PROTECTED] sma 1- Laskar Pelangi

> Am,
>
> dulu ambo punyo kawan nan bakarajo di Arco.
> (kini alah kalua dan pansiun)
>
> kalau nyo mangirimkan sesuatu ka ambo, nyo lalukan
> ka kantue Arco di Texas dan dari sinan ka toronto.
> murah meriah biayanyo.
>
> bisa caro tu atau Am lai kawan sarupo tu ndak?
> kok lai, tolong di rojer ciek ka ambo?
>
> kalauuuuuuu bisaaaa.
>
> wassalam
> boes

http://groups.google.com/group/RantauNet/web/peraturan-rantaunet.
- Tulis Nama, Umur & Lokasi anda pada setiap posting.
- Hapus footer & bagian tidak perlu, jika melakukan reply.
- Email attachment, DILARANG! Tawarkan kepada yg berminat & kirim melalui jalur
pribadi.
- Posting email besar dari >200KB akan dibanned, sampai yg bersangkutan minta
maaf & menyampaikan komitmen mengikuti peraturan yang berlaku.