AslmWrWb

Ikuik mandukuang network ko.
Nan paralu adoh tantunyo wakil dari saluruah nagari2 di Minang.

Kalau bisa kegiatannyo nan subana menyentuh akar rumput di nagari lah.

Kok buliah sato Nagari ambo Pauh IX Padang di network ko, bialah ambo jadi
salah satu wakil nagari, bukan wakil rantau..:)
Soalnyo ambo indak punyo gala jo namo nan bisa disejajarkan jo perantau2
lain nan lah gadang2 doh di palanta ko.
Itupun kalau lai diizinkan dek rang kampuang.

Untauk wakil rantau, ambo usulkan salah satunyo Dr. Irwan Prayitno.

Wassalam
fitr tanjuang
lk/33/Albany NY

2008/5/4 Dr.Saafroedin BAHAR <[EMAIL PROTECTED]>:

>   Ha, iko baru kato bajawab, gayuang basambuik. Langsuang sajo, bung Edy
> Utama. Ambo dukuang panuah gagasan "Nagari-Rantau Networking" nan Bung
> lontarkan ko. Indak usah manunggu nan lain. Kito start kini ko juo.
>
> Walaupun indak diangkek pakai SK bagai, angkek sajolah diri Bung jadi
> 'jubir' Ranah, dan jawablah kaluah kasah jo kritik urang Rantau tu, jalehkan
> duduaknyo pakaro. Kalau bisa ajak juo baliau-baliau nan alah biaso basilanca
> di internet ko, walau baru malalui jalur japri, sarupo pak Bachtiar Abna SH
> [...]

http://groups.google.com/group/RantauNet/web/peraturan-rantaunet.
- Tulis Nama, Umur & Lokasi anda pada setiap posting.
- Hapus footer & bagian tidak perlu, jika melakukan reply.
- Email attachment, DILARANG! Tawarkan kepada yg berminat & kirim melalui jalur
pribadi.
- Posting email besar dari >200KB akan dibanned, sampai yg bersangkutan minta
maaf & menyampaikan komitmen mengikuti peraturan yang berlaku.