Alaikumsalam nakan Sidi Bobby dan sanak lainnyo,

Tarimo kasih ateh reportase pertemuannyo. Salut ambo atas
inisiatif ko sebagai bentuk kepedulian ka ranah dan peran
rang Minang secara umum pada bangsa.

Apo nan ambo caliak bahwa ditengah kekuatiran kehilangan
identitas ke Minang-an pada generasi muda Minangrantau,
pertemuan rangmudo RN sebagai oase ditengah gurun.

Betapa ambo alami dan rasokan banyak rang Minang kini
baiak nan tuo maupun mudo, alah lupo jo asal usulnyo.
Pengalaman mendirikan MinangUSA Foundation, sungguh
banyak tantangan dan cibiran nan datang justru dari urang awak
sendiri. Namun pada pendiri indak putus asa. Alhamdulillah
kini MinangUSA alah baputiak walalupun baru ketek bana.

Kegiatan kesenian Minang di Washington terus digalakkan
dan beberapa orangtua telah mulai menitipkan anaknya
untuk dilatih. Para bundo kanduang lai bakumpua tiok bulan
bersilaturahmi, bajulo-julo dan mengumpulkan dana untuk
membantu ranah.

Insya Allah kalau ado pertemuan Juni muko ambo ingin
jadi pendengar dan sato menikmati teh talua Kubang.
Sanang basuo beko jo tokoh mudo seperti IJP dan Adrinov
Chaniago nan acok ambo caliak di tv. Tentu ingin pulo basuo
nan lain.

Wassalam
makuncu/
ajoduta

2008/5/15 Boby Lukman <[EMAIL PROTECTED]>:
> Assalamualaikum W, Wb.........
>
> Partamo izinkan ambo untuak manyampaikan permintaan maaf ka niniak jo
> mamak,apak jo mande sarato dunsanak kasadonyo nan alah bersedia manungu
> hasil pertemuan dari rang mudo Minang tadi malam. Ambo juo bausaho kareh
> untuak marangkum semua pendapat, masukan dan ide yang disampaikan oleh semua
> dunsanak (rang mudo) minang nan hadir dalam pertemuan itu.
>
> Syukur Alhamdulillah dalam pertemuan yang dihadiri oleh Sanak Benny
> Innayatullah, Uda Asfarinal (Nanang), Mak Ban (Zulhendrif), Uda Darwis
> [...]

melalui jalur pribadi
dibanned
- Hindari penggunaan reply utk topik/subjek baru