Alaikumsalam sanak ambo,

Tasintak ambo mambaco berita dibawah. Kita tahu "sarak mandaki
adaik manurun". Tradisi barayo jo alkohol ko dari ma pulo datangnyo?
Mungkinkah dari rang rantau nan pulang kampuang kemudian balagak
urang kota, bamabuak mabuak.

Alkohol diranah nampaknyo iyo bukan barang aneh lai. Cubolah
liek di lapau jo kadai. Iklan bir ado dima dima. Tamasuak ditapi
danau Maninjau, nagari "pabrik" ulama gadang.

Memang harus karajo kareh awak mengembalikan Minang Kabau
menjadi Minangkabau.

Wassalam
ajoduta/61/usa

On Sat, May 17, 2008 at 12:39 AM, Abraham Ilyas <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Menenggak minuman keras Bukan tradisi lokal di Pariaman:
>
> ......Lain lagi halnya tradisi lokal Pariaman dalam merayakan kemenangan
> bulan ramadhan (idul fitri) bagi penganten baru yang ingin mengajak
> masyarakat kampungnya "barayo" ke rumah sang istri. Dalam praktek yang kita
> temukan dilapangan hampir merata prosesi "barayo" dimeriahkan dengan pesta
> makan-makan plus dengan minum-minuman keras.
> Bahkan lebih jahiliyahnya tradisi itu, sebahagian tamu yang diundang tidak
> akan mau menghadiri acara "barayo" kalau tuan rumah (penganten baru) tidak
> menyediakan minum-minuman keras.

> [...]

melalui jalur pribadi
dibanned
- Hindari penggunaan reply utk topik/subjek baru