Assalamualaikum,wr,wb.

Ambo usul, baanyo palanta cimbuak.net ko dirubah manjadi RUMAH GADANG MAYA
CIMBUAK DOT NET (RGM CDN).

Baa caka itu usul ambo? sabab Cimbuak dot net ko akhia2 ko alah langkok
sebagai Rumah Gadang Maya, disinan ado sagalo nan kito inginkan, dari
info, berita, nyanyian, audio, foto, visual, dan terakhir ado wacana
Pidato Pasambahan dunia maya nan rencananyo akan diadokan hari sabtu malam
minggu bisuak ko 31 Mei 2008 pukua 8 malam. Jadi kalau masih mamakai kato
PALANTA, rasonyo sudah kurang tapek.

Sakian usua jo saran, kok lai cocok gunokan, kok indak ungkai.

Wassalam,
HM Dt.MB (51+)
Maaf indak bahapuih nan bajelo.

melalui jalur pribadi