Assalammualaikum WR WB buya HMA yth. Tarimo kasih ateh nasehat buya. Kadang
lupo maniaikkan karajo karano Allah. Tibo urusan lancar, ati angek, tibo ado
nan mahalangi kasabaran hilang. Dsb. Smg buya tetap diberi kesehatan dan
pikiran yang jernih dan tidak bosan menasehati kami nan mudo. Amin. Wass.
Hanifah

melalui jalur pribadi
dibanned