Sanak Heri dan rang di palanta
Ass Wr Wb

Iyo dek info sanak Heri ado karnaval, ambo lah sato pulo mancogok di Place
de la Bastille tampek star nyo pawai tu, karano sasuai ramalan cuaca di TV
nan ambo caliek cuaca hujan temperatur 12° C tapaso pakai baju taba, dan pas
bana dari pagi hari hujan ditampek ambo manompang, agah tadueh saketek, ambo
bagageh manuju halte KA Courbovier manuju Stasiun La Defense, disitu pindah
naik Metro 1 meanuju Bastille, kalua dari Stasiun lah basobok jo Monumen Nan
manjulang tinggi dimuko gedung Opera la de Bastille tu.
Hujan turun sangaik labek, bataduah dulu ambo diteras gedung Opera tu, dan
alah agak rinai sangenek, ambo bajalan manyubarang mancaliek urang bakumpua
rami-rami peserta nan ka ikuik pawai, lah disigi ciek-ciek basoboklah jo oto
nan dihias banamo Indonessie, nan banyak nan bapakaian budaya kalimantan,
dalam hati ambo ikonyo Peserta dari KBRI, dak karano haujan turun lo labek
baliak, tapaso batadueh dimuko pintu toko manjua alat musik.
Alah agak rinai ketek, ambo malonogok ka ateh oto nan bahiaskan macam-macam
budaya, jawa, kalimantan dan Lampung, Bali dan peralatan kesenian dari
Jabar, Kaltim, nampak sanak kito Heri sadang manabuah gandang.
Sempat lo ambo maota jo petugas KBRI, baa kok dari team Kesenian KALTIM nan
ikuiek, dan dijalehkan dek liuau tu bahaso team kesenian ko sadang dalam
perjalanan ka Saragosa, mampir di Paris, dan dimanfaatkan lah Team iko
untuak ikuik pawai.
Dek karano hujan labek ambo bagarah jo panitia dari KBRI tu, pak baa kok
indak dibao pawang, urang Dayak tu hebaik pawang nyo, kecek liau tu sabanta
lai hujan baranti tu mah sambia inyo bukak kopiah hitam nyo.
Dan iyo sabalun pawai dimulai jam 14.00 waktu Paris hujan lah baranti dan
samapai salasai pawai indak turun lai hujan, pawai bajalan ambo lah sibuk
pulo mangodak kian kamari barabauik jo Papparazi kecek urang Paris.
Saketek komentar ambo tentang Pawai Musim Penh di Paris tu, peserta nyo
hampir semuanya para negara Perwakilan, sahinggo banyak dan mirip urang
Papua, dan irama misuk yang mengiri penari satiok team hampai samo peralatan
dan iramanyo, dan mirip budaya Papua, kalau di awak hampai samo jo gandang
tabuik urang mahoyak tabuik.
Untuak Team Indonesia nan penari dimuko truck indak di iringi jo musik
sarupo team nan lain dibelakang penari adi musik yang dimainkan langsung,
sahinggo penari nyo basumangaik mangikuti pawai sa

melalui jalur pribadi
dibanned