Oh, Angku Sawir Probadi tu nan manulih sabagai Sutan Pamenan tu?
Rancak bana tu mukasuik manabikkan Buku dalam Bahaso Minangkabau.
Kok dapek diarahkan ide untuak maadokan penerbitan nan maso
datangnyo banyak manabikkan buku-buku dalam Caro Awak.

Sayangnyo, memang sarik kini. Buku-buku nanpanah ditabikkan dalam
Bahaso Minangkabau saroman Tambo-tambo dan Carito-carito daerah alah
diubah di"gaya-indonesiakan". Ambo panah pai ka Pustaka Indonesia di
Bukittinggi nan manabikkan buku-buku Tambo dan Carito-carito lamo
untuak mandapekkan nan Bahaso Minangkabaunyo. Tapi aa nan tajadi,
indak ado lai.  Saroman parasaian ambo jo mancari Dauun Kawa di Pasa
Lasi; kecek Uni manjua lapiak sari, "Indak ado lai  Urang minun kawa
kini, Urang kini lah minun kopi jo susu..."

Ambo pakai istilah di"gaya-indonesia"kan tu karano mambaco gaya
Indonesianyo tu agak kurang sabaun lai jo menghayati Bahaso Minang
nan aslinyo. Caronyo agak saroman baajan-ajan, agak patah salero
ambo mambaconyo. Karano itu ambo lari ka pepustakaan-perpustakaan
dilua nagari nan manyimppan buku-buku lamo tu. Bilokoh Bahaso
Minangnyo ka dicetak baliak? Mudah-mudahan suatu maso ado nan baliak
bergerak di bidang itu nanti ...

Salam,
--MakNgah
Sjamsir Sjarif

--- In [EMAIL PROTECTED], sawir pribadi <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Angku-angku sarato dunsanak nan ado di siko. Maafkan ambo, kalau
talonsong bakato. Maklum, ambo anak mudo. Umua alun kapalo limo, kok
anak baru duo. Sungguahpun baitu, gadang bana mukasuik ambo sakali
ko.
> Ambo satiok hari manulih bahaso Minang di surek kaba 'Singgalang'.
Namo rubriknyo adolah PALANTA MINANG. Isinyo adolah barupo sindiran
dan kritik-kritik mambangun sarato pujian (kalau nan patuik dipuji)
dan taklupo jalan kalua dari masalah-masalah nan sadang diadoki
nagari awak. Tulisan bahaso Minang tu ditulih manggalitik, lucu dan
lugu, indak katinggalan cimeeh.
> Kalau dikumpuakan, ndak taetong lai. Karano lah tigo taun ambo
manulih.Kini ambo baranbcana ka manjadikannyo buku dan lah salasai
lo diedit. tapi indak kasadonyo, ambo piliah. Masalahnyo kini, biaya
pancetak tu alun ado. Lai ko ado di antaro dunsanak nan nio manolong
ambo, demi mamasyarakatkan bahaso Minang ka anak-cucu awak. Karano,
kini lah payah bana anak mudo babahaso Minang. Jankan di rantau, ri
Minang pun anak-anak kini mangecek lah basidongkak dan ba lu gue
bagai.

melalui jalur pribadi
dibanned