Gampang solusinya. Pakai metoda diskusi dalam kuliah. Agiah nilai A mhs nan
santiang dun. Dorong untuak capek tamaik. Suruah maaja adiak kelasno. Nah
salamaik dosen dari kakalan. Bacolah baliak puisi kami tantang andriansyah
mahasiswaku. Itu adolah mhs yang kalahkan aku dosennya. Salam. Hanifah

melalui jalur pribadi
dibanned