Sanak kasadonyo,
Ado nan paralu diluruihkan nampaknyo. Milis Palanta RantauNet ... bukan
kumpulan atau representatif dari Urang Rantau dan tidak pernah menyebutkan
diri sepeti itu. Namo RantauNet dipakai dek karano milis ko ... dimulai di
rantau jauah Amerika Serikat di tahun 1993. Itu dasar nan mambuek palanta ko
banamo RantauNet.
Soal iko alah babarapo kali ambo katangahkan, nan manjadi kerisauan ambo
sebagai admin. Dek acok bana terjadi dikotomi Ranah-Rantau di Palanta ko.
Namo Palanta RantauNet memang dengan mudah mambantuak pengertian sebagai
suaro rantau. Tetapi harusnyo dipahami juo, internet alah mahapuih
sekat-sekat batas ruang dan waktu itu menjadi tanpa batas.
MIKO (40), Jakarta
Urang Pasisie juo

melalui jalur pribadi
dibanned