From: Chairul Djamal <[EMAIL PROTECTED]>
Subject: [EMAIL PROTECTED] Re: Salam kenal.
To: RantauNet@googlegroups.com
Date: Tuesday, September 16, 2008, 10:20 PM

Sanak Buyung Sudirman,
Dek sanak minta dukungan dalam Pemilu 2009 Daerah Kab Tangerang,
kabatulan ambo tingga di Kel Rawa Buntu kec Serpong Kab Tangerang
<BSD>, tantu ambo paralu juo mengenal labiah dakek, dan kabatulan ambo
dulu sikolah di SR 2 sabalah Gudang Garam dimuko stasiun Kareta api
Pariaman, tahun nyo 1958 - 1959, sudah tu ambo pindah ka Sawah lunto
sakola pulo di SR 4 jalan ka RSU sampai tamaik thn 1962
Sanak tahun  bara SDN 1 tu?
wass
CD Rajosampono ( 59+)

On 17/09/2008, Sudirman Yan <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> [...]
> Sambilan.
> Ambo sanak Bapak jo Buyuang Atang mantan Kadis Perhubungan DKI Jakarta.
>
> Salamaik basua Pak, semoga apak sekuarga jo dunsanak urak awak sado alahe
di
> Kabupaten Tangerang madukuang ambo di Pemilu 2009 nanti.
>
> Wassalam
> Buyung Sudirman Yan
> Maintenance Manager
> PT.EDS Manufacturing Indonesia Astra Oto Part
> Balaraja -Tangerang
>
> --- On Mon, 9/15/08, Jacky Mardono Tjokrodiredjo
<[EMAIL PROTECTED]>
> wrote:
>
> From: Jacky Mardono Tjokrodiredjo <[EMAIL PROTECTED]>
> Subject: Salam kenal.
> To: [EMAIL PROTECTED]
> Date: Monday, September 15, 2008, 11:25 PM
>

> Sudirman.
>
> Berarti waktu saya di Pariaman, Sudirman baru
> berumur 9 tahun.
> Saya jadi Kapolres Padang Pariaman dari
> Sept 1965 s/d Febr 1969.
> Saya sekarang di Vila CInere Mas, ikut Tangerang.
>
> Wass, Jacky Mardono.
>

> Bergabunglah dengan orang-orang yang berwawasan, di bidang Anda di Yahoo!
> [...]

melalui jalur pribadi
dibanned