From: ajo duta <[EMAIL PROTECTED]>
To: RantauNet@googlegroups.com
Sent: Saturday, November 15, 2008 6:54:41 PM
Subject: [EMAIL PROTECTED] Re: FW: Nama2 Bank Indonesia Yang akan di TUTUP..

Alaikumsalam dunsanak ambo,

Sapakaik awak tu kanda. Humor ijan bakataruihan. Bisa ilang misi utama RN.
Jadilah RN manjadi milis humor beko. Kadangkala posting humor kalau dimilis,
bisa sebagai usaha menyudahi diskusi suatu topik nan indak bakasudahan.
Artinyo untuk mangaliahkan topik.

Jadi dinda Mulyadi von Germany bahimaiklah jo posting humornyo. Ijan
bakatirik-an
macam baru lalu.

Wassalam
ajoduta/60+/usa