Joduta,

Kalau salah sabuik. mungkin tasialia ka kida aratinyo, kurang lamak
didanga.

Ambo baru baliak Sumbayang Rayo, masih dalam suasana lingkungan
Takbir, jadi mahinda manyabuiknyo Caro Awak. Bialah kito sarakan sajo
"manyabyuik" tu ka Urang Parak Karambia... :)

Salamat Hari Rayo. Di Konsulat San Francisco indak tadanga pangumuman
partamuan sudah sumbayang doh, jadi bauruangkan sajo niaik ka sinan.

--Nyiak Sunguik
Indak dapek manyabuiknyo Caro Awak
--- In [EMAIL PROTECTED], "ajo duta" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> nakan Jepe,
>
> Sop Buntut tu bahaso Minangnyo apolah sene?
>
> uncuduta

berdomisili.Sekantong