  From: Z. Rky. Mulie
  To: rantaunet@googlegroups.com
  Sent: Friday, December 12, 2008 6:55 AM
  Subject: Fw: [pakguruonline] Re: [...@ntau-net] Angek Talingo

  Assalamualaikum wr. wbr.

  Sanak di Palanta Rantaunet nan ambo muliakan, ambo foward (taruiahan) jawaban
satantangan posting Pak Noersal Samad yang berjudul "Angek Talingo" seperti
barikuik di bawahko, silahkan dikomentari/bari masukan di "Palanta PakGuru",
untuk bisa mangomentari sanak haruih masuak mandaftar ka Palanta PGOL, dengan
mangirim e-mail kososng ke : pakguruonline-subscr...@yahoogroups.com atau
menu "join this group"

  Sakitu dulu pambaritahuan dari ambo, mohon pamit.

  Wassalam,
  Zulfikri Rky. Mulie
  (Anggota Rantaunet - Nomail)