From: aidinil zetra <aidi...@yahoo.co.id>
Subject: Bls: [...@ntau-net] Re: MALEWAKAN TIGO DOKUMEN RUMUSAN ABS SBK
To: RantauNet@googlegroups.com
Date: Wednesday, December 31, 2008, 9:30 PM

Waalaikum Salam Bung Edi Utama.
Tarimo kasih atas respon Bung. Awalnyo ambo bapikia kalau-kalau urang nan
duduak basamo di palanta ko lai buliah pulo sato sakaki dalam proses jariang
pandapek. Ruponyo perkiraan ambo salah. Tadinyo ambo bapikia katigo draft
rumusan yang manyangkuik kehidupan urang banyak itu (Ikrar Minangkabau; Rumusan
Filosofi Adat Basandi Syarak, Syarak Basandi Kitabullah; dan Seratus Butir
Nilai Dasar Kepribadian dan Sikap Hidup Orang Minang), akan didiskusikan sacaro
luas, dibao baganjua kian kamari, dan malibaikkan babagai forum, prosesnyo
batanang. Ambo indak tau, ruponyo tim sadang dikaja target wakatu untuak
basigiro manyarahkan ka Pemprov. Mudah-mudah indak bantuak karajo proyek nan
alah tutuik buku akhir tahun ,dan diangiah tenggang wakatu manyalasaikan
sabulan lai sambia dikajuik-kajuikkan dek Bawasda.
Kok baitu, indak baa doh bung, jampang lai juo nan paralu didiskusikan beko,
awak diskusikan pulo menah baliak, atau disosialisasi se lai. Tarimo kasih

Aidinil Intan Batuah

Dari: Edy Utama <edyut...@yahoo.com>
Kepada: aidinil zetra <aidi...@yahoo.co.id>

Ass.w.w. Pak Saaf dan dunsanak kasadonyo.
Memang alah ado rencana untuk maposting draf kompilasi norma ABS-SBK tu, tapi
awak kan baru salasai jaring pendapat di beberapa nagari dan ranrau. Kini Tim
Perumus sadang karajo manyempurnakan masukan nan ditarimo melalui jaring
pendapat tersebut, dan paling lambek akhir Januari ko harus salasai dan
diserahkan ke Pemrove. Nah sasudah tu mari awak diskusikan basamo.

sekian dari ambo
wassalam,
Edy Utama