Ooo... maaf kalau baitu, ambo indak tahu, & tarimo kasih atas patunjuaknyo

Sabalun ambo isi, apo arti : (namo) 32+ BTJ *??*

Iko biodata ambo :

*
*

***Nama Lengkap: Aniska Utama
*

*Panggilan/Alias **(jika ada)**: **Eka*
*Gelar Adat (jika ada): **Sutan Saidi*

*Tahun Lahir: 1971
*

*Jenis Kelamin: Laki-laki
*

*
Suku: Caniago
*

*
Kampung Asal
**o Desa/Jorong: Parak Gadang
o Nagari/Kecamatan:Padang Timur
o Kabupaten/Kota:Padang*

*No Telepon/SMS: 085217704200
*

*Website/Blog (jika ada):*

*Domisili Sekarang*
*o Kota/Kabupaten:Bojong Gede, Kab. Bogor
o Negara (jika diluar negeri):

Pekerjaan*

*o Profesi/Keahlian:PNS*

*o Bidang/Industri: HR