Subject: [...@ntau-net] Dua Paket Wisata ”Mak Itam” Disiapkan.
Date: Mon, 26 Jan 2009 19:21:50
From: hambociek <hamboc...@yahoo.com>
To:  <RantauNet@googlegroups.com>

Kok namuah bana ati mambuek gagasan Koretapi Wisata ko, dalam jangka
panjang, baa rancakno dibuek Jalan Koretapi Wisata Kuliliang Gunuang
Marapi.

Muloi dari Padangpanjang dibuek jalan babega arah jarum jam.
Padangpanjang - Kotobau - Cingkariang lah ado jalan. Dari Cingkarian
babelok malereng Batagak - Sungai Pua - Bukik Batabuah - Pasanehan p
Lasi - Canduang - Kototinggi - Tabek Patah - Padangtarab - Bulansarik,
Pariangan - Padangpanjang. Traaaayeknyo duo arah, ciek arah jaum jam
sroman di ateh, ciek lai balawanan arah jarum jam. Tiok nagari nan
dilalui dalam jarak-jarak tertentu dibuek stoplatnyo, manjadi batu
loncatan wisata lo ka nagari-nagari di daerah sakitarno.

Untuak mambandiangkan bayangkalah sistem Jalan Koretapi di
Switzetland. Indak pueh-puehnyo awak tutun naiak koreta pi baranti,
naiak, turun di ma sajo awak ingin. MakNgah sabana kanyang pernah duo
minggu turun naiak Koretapi di Swis ko sampai ka kampuang-kampuang
ketek di lerent Pagunuangan Alpen. sanang awak mandanga cuit-cuiiiit
bunyino. Kadang-kadang malahan MakNgah tabali murah bana, surang sajo
badan dalam darisi tu. Namun jadwal pajalanan koretapi tatap, indak
talat, indak paralu bara isi darisino doh, surang Makngah sajo atau
banyak turih nan lain....

Mungkin rancak lo duu yo? Baa gak ati?

Salam,
--MakNgah