Ass.Wr.Wb. ummaik RN diPalanta.

Ambo lah sajak 20 tahun indak maisok lai do, dahulu maisok iko, 5-6 bungkuih
sahari (5x20 batang).
Sadar dek nikotin marugikan kasihatan jo sakuih, ambo baranti total, tanpo ubek
apopun, tanpo Psychiater, walaupun ado kawan2 ambo nan Psychiater.
Pokoknyo kekuatan sendiri, usah pulo, candu nikotin lapeh, tapi hinggok di
Farmaci. Itu satali duo uang juonyo itu.
Tekad....hiduik awak bak jano awak, usah namuah dipidayokan urang.....
Pakaian barasiah, rumah, gordijn dll indak babaun.
Angokpun indak babaun paisok, gigi barasiah, paru2, rakungan barasiah.
Kasihatan labiah tajamin.

Tapi tukang simir sipatu, urang nan kurang/(indak ado) pandidikannyo, apo jo
lai kasanangannyo? Iko musti kito maklumi juo, dek hiburan/kesibuakn nan
diisi kapalonyo tantu ba-bedo2 jo ummaik nan educated joi mapan.
Sagalo bamabek sen, ma lo tukang simir sapatu itu pasrah.....

Wassalam,
Muljadi, German

-------- Original-Nachricht --------

--
Psssst! Schon vom neuen GMX MultiMessenger gehört? Der kann`s mit allen:
http://www.gmx.net/de/go/multimessenger