Sanak Miko jo dunsanak di palanta RN

Sabana rancak ide tu, kalau buliah ado pulo sponsor nan mambuek an baju
kaus saragam RN dengan logo LOKOMOTIF E 1060
di Pungguang yo, loga MPKAS didadonyo
Bulieh jaleh pulo nan hadir tu lai pulo dari MPKAS yang ado di RN
Ba tu mak Darul??? lai ka ado sponsor tu

Wass

CD Rajosampono ( 60 - snek/Serpong)

Dapua r...@ntaunet wrote:
> Sanak kasadonyo,
>
> Walau alah bajalan ditahun katigo ... masih alun lamo rasonyo, basamo-samo
> kito bukak ota di Palanta kito tentang paralunyo dihiduikkan Kereta Api di
> Ranah. Alun lamo rasonyo urang tuo kito almarhum Bapak Chaidir Nien Latief
> Datuak Bandaro tanpa henti sampai berpulangnyo baliau tanggal 25 Februari
> tahun lalu di usia nyo 80 tahun, terus manggugah kito di Palanta ko ... jiko
> Kareta Api harus bisa hiduik baliek di Ranah tacinto dari tidur panjangnyo.
>
> Dari ota kito basamo di Palanta ko basamo-samo kito di Komna HAM mandirikan
> [...]

  • ... Dapua r...@ntaunet
    • ... ruldjamal
      • ... Dapua r...@ntaunet
        • ... hambociek
        • ... ruldjamal
          • ... Dapua r...@ntaunet
            • ... rit rina
            • ... Dedy Yusmen
              • ... jupardi andi
                • ... Febri yanti
                • ... Hendrizal Piliang
          • ... asfarinal, asfarinal, asfarinal, asfarinal nanang, nanang, nanang, nanang

Kirim email ke