Assallamualaikum Wr Wb

Dunsanak Sapalantanyo....sato pulo ciek maota jo dunsanak nan dari
jauah2..(ajo duta-pak mul- dll)
manuruik ambo..apo nan ditulih dek "ajo duta" tu alah basi
mah...sababnyo..ambo nan iduik dalam ORBA (39 th kini) taraso bana kilik2
politik jo kilik2 ekonomi nan dipraktekkan dek firaun2 zaman modern
ko...misalnyo :
politik : dulu (rakyaik badarai ndak buliah bacarito politik doh - subversif
- malawan negara (firaun) - yes sir - nggih ndoro)
            kini  - reformasi (buek lah sado talok partai ko...- nan
mamodali anak buah/konco2 palangkin firaun juo - rakyaik
            binguang/pusiang lelek - apolai nan tuo2 nan alah rabun
matonyo.. sia nan ka di antak/contreng dari sakian bnyk..
ekonomi : dulu (bareh murah-pupuak murah-sembako murah - firaun dalam buncik
paruiknyo jo utang dari firaun lua - rakyaik badarai
                alah tautang je..(kecek firaun2 " emang gua pikirin")
                kini-reformasi (bak lagu cik uniang Elly Kasim " ...jariang
jo patai lah maha pulo da..."
kecek sanak2 nan dilapau2 kampuang..."tu ka baa juo lai"
Dari lapau suduik "Ajo Manih"

--
visit http//come to/digitalworks a source for computer hobbyist