Assalamualaikum ww
Kiro2 pertanyaan sanak Mulyadi ambo redaksi co iko “Apakah demokrasi itu
perlu karena bisa memakmurkan dan mensejahterakan rakyat?

Kok itu kiro2 bunyi tanyo, ambek cah yo, ambo tanyoan dulu ka rumpuik nan
bergoyang ….

Ruponyo di Hindunesia ko, lah sa-umua lo jo umua Rasulullah kito merdeka dan
telah menerapkan democrazy salamo tu pulo tanyato indak juo rakyat ko makmur
dan sejahtera bahkan sebaliknya semakin mularaik kecek rumpuik nan
bergoyang, antah kok ba-duto rumpuik tu ka ambo, bialah, we’e nan ka-badoso
tu nyeh, baa gak ati?

Itulah hindunesiana nagari kito ko pado hal sanak tau kan nagari ko sangaik
kayo sagalo bahan tambang ado sajak dari gas alam di aceh, mi’ak bumi di
riau, simin di padang, batu baro di sawah lunta, minyak jo gas di jambi
palembang, ameh papua pokok nyo sabuik sajo lah apo nan tidak ado dinagari
awak ko, namun nan rakyat tatap juo bansaik nan kayo urang lua, kok di aceh
exxon mobil, di riau caltex chevron, di papua freeport nan batambah kayo
Jadi kok dipahami bana watak demokrasi tu dimano sajo didunia ko fakta
berbicara bahwa democrazy tu selalu berfihak kepada para kapitalis asing
sang pemilik modal

Eh, baa co itu bana kecek apak?

Baa ka indak, dengan demokrasi lewat pemilu, urang2 nan terrrhurrrmatt
sebagai mandataris alias wakil rakyat di legislative karajonyo kan mambuek
undang2 di apak tu

Lah sambuah undang2 nan dibuek si wakia rakyaik yang terhurrmat tadi tu, lai
tau apak bahwa undang2 nan lah dipabuek tu umumnyo lebih berfihak kepada
konglomerat dan investor asing, alasan’e klasik demi merangsang lebih banyak
pemodal masuk ke-sika

Jadi kok urang2 sikuler(a) tu juo nan ka apak duduk-kan bisuak di-dewan,
secara tidak langsung apak telah ikut sakaki mempermudah para kapitalis
asing menguras sa-jadi2-nyo kekayaan alam negeri ini yang notabene milik
rakyat tu lewat undang2 pesanan investor tadi

Nan pakiak jo teriakan awak rakyat banyak ko indak ka-badanga bagai doh dek
wakil kito tu bisuak, indak ado urusan jo rakyat lai doh, urusan jo rakyat
tu kan alah saisuak wakatu kampanye, kini ado urusan yang lebih rush, bak
kecek kato bagalau go eh, maju terus maju tak gentar, membela yang bayar

So, apolo rakyat ko nan ka-dibela2  bana, dulu kan lah den balian kaus,
rompi, jeket, jilbab, pitih dalam amplop, tu kini a lai, maaf ambo sadang
sibuk bana kini, ado  miting ko ha, beko lah kito sambuang baliak yo…..?
kalau paralu matian hp

Jadi tanyo pak Mulyadi, apakah demokrasi itu indikator kemakmuran? Kayaknya
enggak yaa?

Tanyo pak Mulyadi ciek lai, apakah system PEMILU/demokrasi di Indonesia
bukanlah persaingan (semu) antar beberapa Partai/kelompok dan selanjutnya
memungkinkan mereka2 berkoalisi?

Menghadapi pemilu legislative semua partai bersaing murni, tidak kecuali
koalisi SBY demokrat JK golkar, koalisi kan sebatas masa jabatan tok, sudah
tu mereka bersaing murni lagi dong, koalisi berikut kan momentnya nanti
setelah pemilu presiden, biasalah yang dihitung kan siapa dapat apa?

PKS kan dulu masuk dalam koalisi SBY JK juga, pakai kontrak politik
tentunya, lha dalam perjalanan ternyata tidak sesuai kontrak, ya udah PKS
hengkang, wong pada udah inkar janji ngapain tunggu lama2, cerai aza udah
selesai, peduli amat sedang si amat aja tidak peduli

Tanyo pak Mul nan ciek lai, apa faedah positiv/negativ pilih orangnya dan
atau partainya?

Yang jelas dengan system sekarang ini arogansi partai habis, dulu rakyat
milih caleg no.8 misalnya namun jumlah suara yang diperoleh caleg no.8 tadi
karena arogansi partai di-oper keatas ke nomor jadi seperti nomor 1 atau 2
atau 3 sesuai berapa total kursi yang didapat partai secara keseluruhan

Enak dong jadi caleg nomor jadi, iya iyalah kan si caleg jadi tadi kan udah
mbayar Rp1M misalnya sama pengurus partai, walaupun sicaleg jadi itu tidak
dikenal masyarakat dan dapat suara cuman secuil dan gak perlu kerja keras,
kan udah ada caleg2 dibawahnya sebagai kudo palajang bukik, tinggal
malenggang sajo lai ka Senayan

Pilih orangnya atau partainya, analisa je lah dek apak sorang dih

Kok di ambo, mancaliak contoh ka nan sudah, orang yang baik tentu rumahnya
juga baik, rumah yang baik tentu orang2nya juga baik, baa gak ati?

Kalau ada orang baik partainya tidak baik?
Antahlah tu, bia lah ambo indak sato, bia lah ambo ka-ilangan pado mandapek,
baa lai, indak jalas dek saya tu doh, kok di ambo ancaklah nan indak ado
resiko je lah kito sigi

Tanyo pak Mul nan ciek lai, apakah bukan ethos dan moral yang menjadi
indikator utama manusia yang baik?

Sekuler iyo ethos dan moral namo’e disiko yeh?

Kok di ambo indak itu doh, indikator manusia yang baik itu adalah yang
selalu mendekatkan diri kepada Allah, jadi ethos dan moral misti jelas dulu,
moral apa? Kok moral agama? Agama apa, githu lho?

Orang yang mendekatkan diri kepada Allah itu bukan harus ustadz, banyak kok
orang yang sudah tinggi pengetahuan agamanya, ado nan tamat pesantren, S1,
S2. S3 sikola nyo memang lah tinggi bana soal agamo ko bahkan seorang
Professor Doktor dengan predikat Menteri Agama sekalipun kalau tidak selalu
mendekatkan diri kepada Allah aa mangecek, dilapianyo pitih DAU dana abadi
umat alias pitih labiah ONH masing2 calon jemaah haji

Baa lai tangguangkan surang lalok dikandang situmbin, anak bini sato pulo
menderita batin, indak tacaliak muko rang banyak lai doh, di-akhirat kelak
adopulo bagian nan kaditarimo

Siapakah orang2 baik itu?
Mereka adalah orang yang bertaqwa kepada Allah, jadi kok indak taqwa we’e
doh, sio2 karajo tu mah, antah kok namuah sato badoso bisuak, bae bana lah
situ

Kok tasidorong ambo dek balalai, kok talompek ambo dek balang, salah jo
khilafat ambo dek nyo mohon di-bari maaf ambo gadang2

wasalam

armansamudra