Selamat kepada MPKAS,

Ada petuah bundokanduang, yang mangatokan : " pintak bulieh kanda' balaku"

Barangkali inilah kesan saya atas keberhasilan MPKAS dalam merealisakan
programnya.
Ada angan-angan..
Ada mimpi ....
Ada ambisi ....
Ada harga diri .....
Ada egocentris ...
Dan ...akhirnya berbuah keberhasilan.
Alhamdulillah....saya terharu dan bangga.

Sekali lagi selamat dan selamat..

Wassalam,

  Hifni Nizhamul

http://bundokanduang.wordpress.com