Dunsanak nan ambo hormati.

sabalumnyo, perkenalkan ambo Banamo Roni Putra Jambak.
Berkaitan jo masalah Kajati nan lah manetapkan status taradok babarapo urang
pejabat di Bukik tinggi.

duo ari nan lewat, ambo basarato kawan-kawan dari Aliansi Muda Anti Korupsi
batamu jo Kataji Sution.
pertemuan itu di kami gagas, karano kami kecewa dengan Keseruisan Kajati ntuk
mambarasihan Sumbar dari "urang-urang nan punyo niek jaek"

dari pertemuan tersebut, Kajati manyampaikan:
1. berkaitan dengan kasus Jufri, Kajati alah mangirimkan surek permohonan izin
ke Presiden, karano Kajati dibawah Kejagung, mako surek itu dikirim lewat
Kejagung (presedur) dari katerangan baliau, surek itu alah dikirim pakai Tiki,
salain itu jo dikirim Pakai FAx dan ditujukan ka meja Jam Pidsus (Marwan
Efendi) satelah itu, kami SMS Marwan, dan inyo mambaleh :kalau Kejangung alun
manarimo surek nan dimaksud, (keterangan Kajati didukung oleh Waka, Pidsus,
Kasi Intel dan Humas)..
2. setelah kajati kompres, yang bersangkutan mandapek teror dari salah satu
Partai, kiro-kiro bunyinyo giko "kami mendukung apa yang dilakukan Kajati,
tetapi terlalu dini, kalau Kajati tetap mengangkat masalah Jufri sebelum pemilu
maka dapat merusak citra dari Presiden dan Partai demokrat, untuk itu Kajati di
minta untuk memunda sampai salasai pemilu 2009.
3. sebagai urang Sumbar seharusnya awak baerikan dukungan Ka Kajati untuk
segera memproses, dan mendesak Kejagung untuk tidak bermain Api (Cukup Urip nan
bermasalah), ataw kito bisa kirimkan surek ka Kajati untuk meminta kajati
mangirimkan surek ulang ka Kajagung.

untuk kasus lain seperti Mentawai, Sawah lunto, dan Solok, kasadoalahe masih
dalam proses penyelidikan dan khusus solok dalam wakatu dakek akan ditetapkan
TSK utamanyo.

3. untuk kasus nan malibatkan Zainal Bakar, satelah putusan mahkamah agung atas
43 urang mantan anggota DPRD sumbar di Eksekusi, Kajati akan melayangkan surat
Gugatan Perdata, dengan alasan bahwa dalam putusan hakim dintaokan kerugian
negara ado, perbuatanpun ado tapi indak korupsi. atah dasar itu makonyo Kajati
akan mangajukan gugatan.

4. masalah PJU dan PDAM Kota Padang: masih di tingkat Intel

mungkin info iko banguno untuk sanak2 kasadoalahe

Salam

Roni Putra Jambak