Mak Ngah, Nofend, dan DInsanak Sadonyo.

Kemungkinan, produser Minang Talenta maambiak namo ko dari acara *America's
Got Talent* atau *Britain's Got Talent.* Kabanyo America's Got Talent dari
NBC TV ko di Amerika lah menjadi pesaing dari American Idol (di awak ado lo
Indonesian Idol).

Caritoko ambo dapek dari http://en.wikipedia.org/wiki/America's_Got_Talent

Kata "Talenta" merupakan bahasa Latin yang kemudian dalam bahasa Inggeris
menjadi "Talent". Ado berbagai macam arti kato "talent" ko - tamasuak
"bakat" dan "satuan mata uang
 nan disabuik Nofend (http://dictionary.reference.com/browse/talent ; atau
http://ardictionary.com/Talent).
*(Fend, jangan2 yang Nofend sebutkan itu merupakan "cikal bakal" dari kata
"Setalen" di Jawa, walaupun selama ini saya dengar Setalen ini berasal dari
"Setali-an", 25 sen)*

Salamoko, di koran2 istilah "talenta" ko dikaitkan dengan bakat, terutama di
bidang seni.

*OOT saketek. Mak Ngah, tentang "talenta" atau "bakat" ko, rasonyo indak ado
istilah khusus bahasa Minang (sapangana ambo), apakah ini berarti para
pendahulu awak memang tidak melihat "bakat" ini sebagai sesuatu yang
"unique" atau penting? ...*

Riri
Bekasi, L 46