Salam di udaro lah ciek dulu mak dang...
Assalamualaikum warahmatullahiwabaratu.
Kalau mandanga balasan makdang... takana wak jo abak. (ayah) di
kampung. baliau dari jorong Bansa (bukan bangsa) sato jo PRRI manjago
buya dahlan jambek yang mainda dari tentara pusat ka Bansa.
Banyak carito abak yang takana di wak jadi nyo.
Dulu pak dahlan jambek tu maandokan oto jeep di rumah enek (kalau kami
di keluarga mamanggia uci) wak mah makdang. tah kok tau makdang jo
abak wak (mahyuddin).
carito baliau wakatu PRRI tu dari kamang bajalan ka tapi bukik baputa
taruih ka gumarang-maninjau. Yooo lah seso...
kalau kalua rumahgai bahati-hati, biaso bajalan malam. kok indak di
tangkokk.
Tapi kalau bacarito tentang sejarah Kamang tu yo panjang juo yo
makdang... kalau wak selikki yo lah baurek baaka saja dari Parang
Kamang 1908. Juni tahun patang ado perayaan 100 tahun perang kamang.
Raun-raun lah makdang ka Kamang... jalan lah rancak.. dak mode tahun
60-an dulu lai doh.
Irwan Kamang- Manna: bengkulu selatan