--- Pada Ming, 22/3/09, hanifah daman <iffa...@yahoo.com> menulis:

Dari: hanifah daman <iffa...@yahoo.com>
Topik: [...@ntau-net] Re: DAMPAK TRANSFUSI (2) -----&gt; Semoga cepat
sembuh,Nanda Iffah.
Kepada: "hilman.mahyud...@gmail.com" <hilman.mahyud...@gmail.com>
Cc: "RantauNet@googlegroups.com" <RantauNet@googlegroups.com>
Tanggal: Minggu, 22 Maret, 2009, 1:18 PM

Amin YRA. Makasi doanya pak hilman, pak rainal, da nof, p saaf dan dunsanak
sapalanta. Maaf telah membuat semuanya prihatin. Ifah cuman ngikutin saran bpk
suheimi untuk menulis yang terasa dengan penuh perasaan, sehingga yang membaca
terhanyut. Nah berhasil. Semoga saja bpk suheimi yg ahli kebidanan bisa
menjelaskan apa yg ifah rasakan akibat kuret atau akibat transfusi ?? Kata
dokter waktu itu, memang butuh waktu untuk kembali dinamis, paling cepat 3
minggu sampai 2 bulan. Wass. Hanifah

Hilman Mahyuddin wrote:
> Ambo kurang yakin kalau nan dialami Bu Iffah adolah dampak transfusi.Lazimnya
> transfusi lebih menyegarkan.Mungkin labieh tapek kalau nan dialami Bu Iffah
> adolah dampak operasi.Ciek lai nan paralu dipacik arek2 adolah pangarueh
> psikhis sasudah operasi.Akan labieh ba ma'na kalau manggunakan wakatu
> istirahat yo bana2 manikmati istirahat.Istirahat dalam arti phisik dan
> psikhik.Ijan awak nan mamikiekan panyakik awak.Apolai mandanga kecek
> urangyang begini begitu,mambandiangkan jo panyakik si Anu,pado hal
> panyakiknyo balain,mungkin gejalanyo samo.  Bialah angku doto nan
> [...]

      Bersenang-senang di Yahoo! Messenger dengan semua teman. Tambahkan mereka
dari email atau jaringan sosial Anda sekarang!
http://id.messenger.yahoo.com/invite/