Waalaikumsalam w.w. Inyiak Lako dan para sanak sa palanta,
Syukur Alhamdulillah alah mangarucuik wacana kito komah. Tingga marumuskan baa
caro malaksanakokannyo lai.
Sambia manunggu langkoknyo sagalo perangkat lunak sasuai jo ilmu kependidikan,
ambo ado saran untuak mulai manggalindingkannyo. Idee dasarnyo
adolah dari konsep pendidikan urang dewasa ['andragogi']. Palaksanaannyo
saroman ko.
1.   Bantuak dahulu Badan Pengelola Pondok Budaya Minangkabau atau bisa juo
disabuik Pondok Budaya ABS SBK, tadiri dari tokoh-tokoh nan manguasoi materi
ABS SBK dan amuah mangabdikan diri untuak tujuan ko. Tugas badan ko adolah
mampasiapkan kurikulum sarato mancari dosen pembimbing untuak pendidikan ABS SBK
2.   Rencanakanlah jadwal pendidikan tu sacaro padek, paliang lamo saminggu
tiok angkatan.
3.   Sasudah tu, piliah dulu buku-buku nan dianjurkan untuak dibaco supayo
bisa  mamahami latar belakang sejarah, kanduangan isi, kalimbagoan ABS SBK,
sarato masalah-masalah pelaksanaan nan timbua salamo ko. Buku-buku saroman ko
alah sabana banyak tabik kini.
4.   Angkeklah dosen pembimbiang untuak tiok mato palajaran, dan sabana-bana
manguasoi bahan palajaran tu.
5. Sabalun pandidikan dimuloi diadokan dulu pre-test untuak mangatahui
panguasoan materi ABS SBK dari baliau-baliau nan baminat untuak sato.
6.  Pelajaran diagiah dalam bantuak diskusi dalam seminar-seminar ketek 15 - 20
urang, sahinggo cukuik intensif. Baliau-baliau nan sato diminta untuak mambuek
makalah-makalah pendek tantang tema tiok kali tatap muko, bahannyo diambiak
dari buku-buku rujukan.
7. Sagalo tanyo jawab dan bakambang dalam pendidikan ko dihimpun,
disistematisasikan, ditinjau baliak jawaban-jawabannyo, untuak kudian
ditabikkan jadi buku.
8.  Diakhir program, diadokan post-test , disaratoi jo maagiah sertfikat.
Badan Pengelola ko di buek dua buah, ciek di Padang, ciek lai di Jakarta.
Baa gak ati ?

Untuak Bung Miko, sangajo indak ambo karek, nak nampak sambuangannyo. Mohon
maaf.

Wassalam,
Saafroedin Bahar
(L, masuk 72 th, Jakarta; Tanjuang, Soetan Madjolelo; Lagan, Kampuang Dalam,
Pariaman.)
"Basuku ka Ibu; banasab ka Bapak; basako ka Mamak"
Alternate e-mail address: saaf10...@gmail.com;