From: andi jepe <andi.j...@gmail.com>

Date: Sun, 5 Apr 2009 14:00:25
To: <RantauNet@googlegroups.com>
Subject: [...@ntau-net] Re: PUSING

Ricky

Tantu takona bona dek ambo. roti goreng tu..tamasuak jajanan jadul ambo mah
agak kenyal2 senek roti goreang go...rato2 baisi karambia nan manih,,
bantuaknyo..agak loncong saketek...
sudah digigik ujuangnyo...dibanam tangguangkan ka kopi  paik sagalehtu
makasuik ambo..jaan dibanam abih..he..he..he (terbayang kah dek angku
cara saya membenamkannya...)...yo lamak ndak Bro

Jaman di Bogor dulu..masih juo kito basuo jo roti goreang ko
nan kopi Te O Pe dek kito riungan..bagadang dulu LIONG BULAN

nde taragak ambo Kopi Dang Dut kito tu Ky..nan bamerek LIONG
BULAN..buatan Home Industri di Suka Sari Bogor...kirim2 lah ambo kok
masih ado juo di Bogor kopi tu
agak sabungkuih...bungkuihnyo mungkin masih dari karate kraft

Nan manjadi tanto nan agak pantiang ambo
Baa kok harus 3..roti goreang ko
apo karano angku ingek jo iklan layanan seluler
Kalau 3 (tigo) ko ANTI MATI GAYA

atau baa...

Ingek angko 3 ..ingek Bajaj jo Becak
rancak naik itu awak lai...bebas nyamuak kendaraan tu...apo pasal

NYAMUK SINI CUMA TAKUT  TIGA RODA  :)

Wass-Jepe (Sadang mangopi bana..mah..tapi..ndak baroti goreang)