Innalillahi wainnailaihi rajiun....
Ambo sebagai penggemar musik Gamad Syofyan Yuned ikuik baduka cita lah
bapulang ka Rahmatullah King of Gamad kito..semoga almarhum diampuni
segala dosanya di dunia dan segala amal ibadahnya memberikan
kelapangan baik dialam kuburan maupun di hari akhir nanti oleh Allah
Swt....Amin

Da Riri

Batua bana..Alm Syofyan Yuned adalah personil Group Band Lime Stone
nan populer di Sumbar katiko tu...ambo masih ingek sangenek lagu
Talang Suliki tu

"Talang lah suliki baliak lah batimbo"
"Dipapek pangka sarato jo ujuangnyo"
salanjuiknyo lupo...he..he

apo Beda Musik Malayu jo Gamad..
kalau Da Riri  "baru takana kalau lupo"..kalau ambo "Lupo, baru takana
kalau ado perbedaanyo"..artinyo..kito samo minta pencerahan sajo lah
ka nan tahu di palanta

Wass-Jepe
'