Ohhh..begitu ya..rupanya bercanda sesama ibu-ibu yang sama-sama
tinggal dikomplek di Puspitek
baru tahulah saya..ini

Terus lah bercanda Ibu2..saya mengikuti perkembangan canda selanjutnya

Ibu2 tahu ndak..kecek urang Tokek ko maha lo kini..tapi kok bareknyo 4
Ons ka ateh
bisa bajuta-juta aragonyo..apo iyo tu..mungkin di Tanah Jawa
tu...banyak juo sagalo nan aneh laku bajuta-juta...untuak apo lah dek
urang Tokek nan barek labiah 4 Ons ko yo

Wass-Jepe