From: Hilman Mahyuddin <hilman.mahyud...@gmail.com>

Date: Tue, 21 Apr 2009 09:36:54
To: <RantauNet@googlegroups.com>
Subject: [...@ntau-net] Re: Mantera Sastra Klasik Minangkabau

Tarmo kasih banyak Ky.Memang iyo jo Fuady ambo bakawan,dan jo Lamyarni ambo
sa angkatan di U I dan samo2 di F K UI.Kini    ambo lah pansiun di
FKUI,namun kapatang batarimo surek bahaso ambo ditugaskan baliek.(biasonyo
dipapanjang satahun satahun -alasannyo dek surang sajo guru gadang di Badah
Utak )

Wassalam

Hilman.

lain harap mencantumkan sumbernya: ~dari Palanta r...@ntaunet