Assalamu'alaikum Ww

Yap....indak usah minta maaf......ambo lai mambaco paraso perwakilan BTV itu
Bung Arief Budiman Rangkayo Mulia, ... tetapi pado dasarnyo dalam ba email
iko etis-nyo iyo jo manusia , bukan jo instansi , walau manusia nyo itu
mewakili instansi.
Rancak juo liek emoticon ...salah satunya "perlakukan email secara pribadi"

Jadi rancaknyo manuruik ambo, lah jalas baraso Bung Arief Budiman
urangnyo....tulis sajo lah baitu....nan manulis
misalnyo Arief Budiman on behalf oh BTV, atau Arief Budiman - Perwakilan
BTV...........jikok si Bung nan manulis.... dan nan lain jikok nan lain nan
manulis

kok ka buruak nan ka disabuik ha.... kali iko nan manulis Bung Arief
Budiman, ... barisuak ado dari BTV lain nan manulis nan *miriang *, dek
image Arief Budiman lakek jo BTV dalam email iko , nan buruak tantu Arief
Budiman...., surang kawan ambo maalami seperti itu...

kiro baitu....   :-) kok iyo lalukan ...kok ukan tuka-i

Wassalam

Z Chaniago  - Palai Rinuak

--
Z Chaniago - Palai Rinuak

Alam Minangkabau semakin memukau oleh kemilau Danau Maninjau - Menjadikan
Adat menjadi rasional .

lain harap mencantumkan sumbernya: ~dari Palanta r...@ntaunet