> [...]
> Kepada: RantauNet@googlegroups.com
> Tanggal: Minggu, 10 Mei, 2009, 8:39 PM
>
> alaikumsalam sanak,
>
> sabananyo sadonyo awak masih manakok nakok sajo. nanti pasti
> nan mambuek ambo risau seorang perwira polisi bisa membangun
> sebuah masjid. apa salah kalau awak mampatanyokan asal usul
> dana pembangunan musajik tu. kalau iko buliah lah awak manakok
> nakok asal pitih tu.
>

> 2009/5/9 Dr.Saafroedin BAHAR saaf10...@...
>
> Nakan Evy dan para sanak sa palanta,
> Batua sakali pandapek Nakan. Dalam karir apopun -- baiak dalam
pemerintahan maupun di swasta -- salalu ado ranjau-ranjau nan bisa
manyababkan kito tajilapak. Sabagian tantu karano kasalahan kito
sandiri, tapi sabagian lain adolah karano ado urang nan bingik, ado pulo
karano masalah politik, masalah agamo, masalah suku, atau masalah
persaingan pribadi.
> Ambo sandiri duo kali kanai ranjau karir ko, tahun 1973 di Padang dan
1983 di Jakarta, dan sabana sakik rasonyo, apolagi baban sadang barek
karano anak-anak sadang sikola jo sadang kuliah. Untuang Allah swt lai
manolong, sahinggo ambo bisa manaruihkan karir sampai salasai tahun 1991
di TNI-AD, tahun 1999 di Sekneg, dan tahun 2007 di Komnas HAM.
> Jadi, sakali lai, elok-elok sajolah kalakuan.
> Tambah ciek lai: hati-hatilah jo jarek nan dipasang urang lain untuak
manggarajaikan kito.

> Wassalam,
> Saafroedin Bahar
>
> (L, masuk 72 th, Jakarta)

nasehat urang tuo untuak generasi mudo minangkabau yang tengah merintis
karir dan mungkin sedang berkibar bagai layang layang.
> Cobalah direnungkan oleh kita bersama ketika layang layang itu akan
naik, ia akan terjerembab beberapa kali - bahkan mungkin robek sebelum
ia naik.  Pun ketika ia berkibar dan melayang layang diudara ada angin
kencang yang selalu menghantamnya.
> Angin terkadang dapat melancarkan layang layang itu. Ia melenggak
lenggok diudara.
> Hati-hatilah ketika sedang melenggak lenggok itu, datanglah angin
badai yang siap untuk menggoncang  layang - layang bahkan dapat
memutuskan benangnya.
> Tidak ada yang bisa menolongmu lagi, karena engkau sudah terlalu
tinggi untuk diselamatkan.
> Jauh jauh... Dan jauh..Tinggalah anak2 cilik ternganga tak dapat
mengejar untuk meraih dirimu.

> Demikianlah saya mengumpamakan sebuah perjalanan karir seseorang.
Hati2lah kita melangkah dan bekerjalah secara profesionak dengan
ketentuan yang berlaku. Garis komando pada sebuah angkatan kan sudah
jelas. Bagi kita yang sipil kan ada Sispro -juklah dan juknis.
> Tulislah apa yang anda kerjakan dan kerjakanlah apa yang anda tulis.
>
> Soal Aa dan Ww, mari kita tetap dukung azas praduga tidak bersalah.
Keduanya terlibat dalam penanganan perkara besar. Yang satu masalah
korupsi dan yang satu lagi masalh narkoba.

> Terlebih terkurang mohon dimaafkan.
>
> Wassalam
>
> Evy nizhamul

pulo urang awak, bung WW. Tantu nan bisa kito komentari adolah fakta nan
alah muncul ke permukaan.. Salain dari nan alah tabuka tu tantu hanyo
basifaik duga-dugaan sajo. Sampai kini masih banyak tando tanyo daripado
jawabannyo...
yaitu sisi publik nan tabuka dan bisa dikethui urang banyak, dan sisi
pribadi nan mungkin indak banyak kito tahu.
Mungkin ado, mungkin juo indak.
sampai tabukti kesalahannyo di pengadilan nan alah bakekuatan hukum sah,
baiak AA maupun WW haruih dianggap indak basalah.
bareknyo.Alun tabukti basalah, masyarakat alah manghukum dulu,

lain harap mencantumkan sumbernya: ~dari Palanta r...@ntaunet