From: MEDYA AGUSTINA <meddy....@gmail.com>
Subject: [...@ntau-net] Re: PANAWA TANGAH PANEH PART 2 JO GARAH
To: RantauNet@googlegroups.com
Date: Wednesday, May 13, 2009, 9:14 AM

Rina adikku tersayang,

Lamang baluik tu kayak pepes Rin.Baluik nan bapapeh disawah nan ketek-ketek,
dibarasiah an trus dipotong pendek2, diagiah bumbu,karambia mudo nan digiliang
samo lado mudo,sipadeh setek,garam isi kunyik setek digiliang satangah
aluih,irisan daun si macam sudahtu dibungkuih jo daun dan terakhir di uokan di
ateh nasi atau dikukus , silakan dicoba ndak nampak mantan pacar pulang doh.

Salam, mediaty .

Pada 13 Mei 2009 15:52, rinapermadi <rinaperm...@gmail.com> menulis:

Uni Medya nan manih,

Baa lo caritonyo tu Lamang baluik lado ijau?

Salamoko ambo taunyo kok lamang yo lamang sin noh, dari sipuluik

Kok baluik lado ijau tapisah lo,

Apo memang ado nan disatukan?

Ndak tabayang dek ambo do, tolonglah lewakan ka lapau wak ko?

Uni Evy Nan Manih,

Kan lah ambo kecat di seri partamo ambo

Kalau CB ko tambang pulau Andaleh..

Kok masih di pulau Andaleh masih bagak CB ko

Tapi kok lah pindah pulau, yoo ilang balang  no hehe..just joke
Un..

Libas Un, agiah taruih…  teriakkna imajinasi Uni.. Anti MAti Gaya..haha

Wassalam

Rina, 32, batam

lain harap mencantumkan sumbernya: ~dari Palanta r...@ntaunet