Di pasar modal Indonesia ado nan namonyo Islamic Index, yaitu perusahaan emiten
berbasis syariah nan go publik dan majua saham di pasar modal. Jadi kalau nio
jua bali saham perusahaan dalam islamic index yo indak baa

 Zorion_Anas
(53+)

Subject: [...@ntau-net] Re: Jual beli saham itu haram, karena...

AslmWrWb

Wakatu muktamar IMSA di Houston Texas bulan Desember lalu, kebetulan
nan diundang dari Indonesia adolah ustadz Prof Yunahar Ilyas, urang
awak nan jadi pengurus Muhammadiyah pusat dan salah satu ketua MUI.

Ambo sempat sameja jo ilau dan kebetulan sebelumnyo adoh presentasi
dari Amanah Mutual Fund, lembaga islam nan maurus investasi nan sasuai
jo syariah di USA ko.

Wakatu tu ambo sempat tanyo salayang ka Ustadz Yunahar Ilyas tentang
jual beli saham ko.
Jawek ilau jaleh, pado prinsipnyo halal, dan lah adoh fatwanyo dari
MUI nan maatur ketentuannyo.

Salabiahnyo dek istilah ekonomi jo pasar modal nan didiskusikan sadang
ambo paliang indak mangarati istilah2 ko, iyo masiah basalemak peak se
nan bisa ambo mangararti.

Nan ambo ingek dari ustadz, saham nan dibali dari perusahaan nan jenis
usahonyo halal (bukan babi, khamar, pornografi misalnyo) dan adoh
paretongan rasio hutang jo asset perusahaan tu. Detilnyo adoh rating
syariah untuak perusahaan2 tu.
Syarat2 lain ambo indak ingek dek karano ustadz sibuak wakatu itu.

Nan jaleh, adoh bagian2 nan halalnyo, sahinggo indak bisa dihantam se
baso sadonyo haram.

Iko mungkin bisa jadi referensi, tapi sakali lai, indak masuak ka utak
ambo istilah2 nyo doh..:))
http://www.eramuslim.com/konsultasi/fikih-kontemporer/hukum-jual-beli-saham-options-trading.htm

Kalau adoh nan bisa manjalehkan arti istilah2 jo bahasa kampuang,
buliah bana tu.

Wassalam
fitr tanjuang
lk/34/albany NY