Pak Tasril (Ketua) :

Salamaik dan sukses,
Untuak pak Tasril,
dengan raminyo urang nan hadir,
dalam reuni SMA 2 (Birugo)Kiktinggi.
Alhamdulillah, ambo manyaksikan lansuang.

Yumetra Fidel Amir
(Mantan Ketua Alumni SMA 3
Kiktinggi 2003 - 2007)

--- Pada Sen, 1/6/09, Dr.Saafroedin BAHAR <saaf10...@yahoo.com> menulis:

> Dari: Dr.Saafroedin BAHAR <saaf10...@yahoo.com>
> Topik: [...@ntau-net] Re: Suaro Zulfahmi Burhan sabalun jadi Ketua BK3AM
> Kepada: RantauNet@googlegroups.com
> Tanggal: Senin, 1 Juni, 2009, 1:41 PM
> Ambo
> indak bisa hadir, karano agak flu. Ikuik bagembira jo alek
> gadang SMA Birugo nan kito cintoi.
>

> Wassalam,
> Saafroedin Bahar
> (L, masuk 72 th,
> Jakarta)
>

> --- On Mon, 6/1/09, Tasril Moeis
> <tasril_mo...@telkom.net> wrote:

> [...]

      Mencari semua teman di Yahoo! Messenger? Undang teman dari Hotmail, Gmail
ke Yahoo! Messenger dengan mudah sekarang! http://id.messenger.yahoo.com/invite/

lain harap mencantumkan sumbernya: ~dari Palanta r...@ntaunet