From: yanto jambak <yantojam...@gmail.com>
Subject: [...@ntau-net] Re: SAMO DIAGAK I
To: "RantauNet" <RantauNet@googlegroups.com>
Date: Friday, June 19, 2009, 3:43 PM

Tarimo kasih bung Andi..Nan suko ma angkek tinggi tinggi.Cameh raso
dalam hati..Timbua ngari ciuik nyali.Karano badan indak batali.Kok lai
tabang bakamudi.Dapek kama pai.Kok indak buruak tajadi.Jatuah kampiak
masuak kali.Dek lah bsuluah bak matohari.Bagalanggang mato rang
rami.Lah banyak nan tajadi.Gara gara bakmunikasi.Sampai masuak
bui.Dituduah mencemari.Perusahaan atau instansi.Walau indak
tabukti,Banyak nan simpati.tapi awak lah masuak tangsi.Maklumlah bung
andi..Dicaliak dijaman kini..Banyak urang sakik gigi.Suaro asa
babunyi..Bgalimang iri jo dangki..Bacampua sayang jo banci.Samo sajo
lawan jo kanti
..Keceknyo tando piduli..Hiduik ba manusiawi.Kadang awak lah nyato
haji.Mamgaku kaum priyayi.Lah di himcu urang kiyai.Antah birahi antah
biati.Anak ketek nyo pabini.Baumbuak pitih sa peti.Samantang apaknyo
kuli.Emosi urang bagili gili.Lupo jo privacy.Apo lai hak
azazi.Mudah2an Bung andi jo uni Dewi.bukan skadar baso jo basi.Bukan
pulo sakadar ma uji.Tapi sa bana bana ma muji.Kalua dari nurani.Indak
samo jo nan kalua pagi.Hihiii.. Kok iyo itu lai..Tarimo kasih badan
diri..Wassalam ambo parmisi..