Mak Ngah, dulu, alah lamo, indak takana di ambo tanggalnyo lai ( jadi jan
mak Ngah tanyoan lo sumber lengkapnyo)  pernah ambo baco di koran Singgalang
bahaso di Sumatera Barat sadang banyak ditamukan Beri  Beri ( mak Ngah kan
lai tau barangkali kalau saisuak awak kan makan bareh batumbuak tangan atau
tumbuak kincia aia atau tumbuak lasuang gonje) jadi kan kulik arinyo  nan
banyak gizinyo tu masih tingga Kiniko barehtu kan alah tapuangnyosen nan
tingga, putiah barasiah ( tumbuak tangan ndak ado lai urang lah manjo,
lasuang gonjepun alah ilang, kincia aia, ilang pulo dek banda lah kariang,
sadiah ambo dibueknyo)   sadang urang awak indak ado makan lalap kacang
kacangan, tahu tempe sakali sakali, nan acok kan iyo maco panggang.(
Manyabuik lasuang gonje ko takana sangkek ketektu, ambo iyo musti manolong
amak manumbuak bareh jo lasuangko. Picayo atau tidak alah gaekko dipareso
kecek dotor bone density ambo sangat rancak dibandiang jo umua he he,
ruponyo ndak sio sio pulo manolong amak sangkektu. Balaiak kacarito Beri
Beri, antah adojo kini lai atau alah abih dek karano lah banyak Blek Beri,
iyo kurang tau ambo.
Alah wukato lalok dikampuang kami mak Ngah.

Salam
Isna (63 baru )