Alhamdulillahi Rabbil Aalamiin,

InsyaAllah ambo lai sehat-sehat sajo. Tarimo kasih banyak.  Mudah-mudahan Angku
Saaf jo Rangkayo sarato keluarga sehat-sehat sadonyo.

Baru tasintak sabanta ko, mananti subuah, diambiak pisang sakarek sakadar ka
paaleh paruik pagi. Eh alah azan komputer, pk. 4:25.
Salasai sumbayang ka maojok-ojok ka gym ...

Iyo urang rami main badia-badia batuang, bunyinyo sajo nan tadanga. Malam
rancak, tapi ambo tatap di rumah sajo mambaco-baco, bialah nan mudo-mudo pai
bagadang hati.

Ado buku bacoan sadang di tangan, Destiny Disrupted, A History of the World
through Islamic Eyes, oleh Tamim Ansari, Public Affairs, New York, 2009.
Barukalua patang ko, copy nan di ambo lai diotograf dek panulihnyo basuo di
Santa Cruz katu melewakan buku tu.

Salam,
--Nyiak Sunguik