Assalamu'alaikum W W

Ajo Suryadi dan dunsanak di PALANTA RN.

Sepakat ambo jo statement Ajo masalah nan ciek ko...

SIAPAPUN PRESIDEN TERPILIH kita harus melihat INDONESIA DALAM BINGKAI NEGARA
KESATUAN REPUBLIK INDONESIA (NKRI).

Ambo mancaliak, katiko kampanye, begitu besar harapan dan dukungan ka baliau
URANG SUMANDO kito. Namun setelah hasil PILPRES kalua (walau sementara)
bahwa baliau ko kalah telak, *BAHKAN DI SUMBAR PUN KALAH* *TELAK * dengan
presentase nan mencengangkan. Kini ado dan bahkan banyak nan tidak bisa
terima hasil tersebut

Mungkin tidak sekadar KECEWA dengan kekalahan SUMANDO kito ko, TAPI labiah
barek dari itu.....*TAKUCAK* para pendukung baliau ko nampaknyo.
Maka berbagai analisa kalua dari berbagai penjuru tentang kekalahan
tersebut.

Sangat saketek nan bisa manarimo hasil PILPRES dengan lapang dada dan hati
terbuka.
Jika ado nan mancubo menganalisa dengan kacamata objektif, maka
"dikeroyoklah" orang tersebut berame-rame.

Sebuah pertanyaan muncul di banak ambo Jadi nyo.
Apakah urang MINANG memang alah sangat mengkultuskan URANG SUMANDO,
sampai-sampai penilaian negatif terhadap hasil PILPRES dan Presiden terpilih
pun muncul.

Antah lah.......

Mudah2 an indak lamo bana pendukung RANG SUMANDO TAKUCAK handaknyo....

Wassalam bil Maaf

Arief Rangkayo Mulia